Termeni și condiții
Capitolul I. Condiții Generale
Preambul. Cerințe de participare la cursurile și formările noastre
Prin înscriere la cursurile și formările noastre, participantul confirmă că îndeplinește cerințele necesare pentru participare. În cazul în care aceste cerințe nu sunt îndeplinite, (atenție!) taxa de participare nu va fi rambursată.
Aceste cursuri și formări sunt destinate profesioniștilor din următoarele domenii: psihoterapie, consiliere, coaching, psihologie, asistență socială, pedagogie, educație, medicină, precum și celor care lucrează cu copii, adolescenți, familiile acestora, seniori și familiile lor.
Dacă nu sunteți sigur(ă) că vă încadrați în cerințele de participare, vă rugăm să ne scrieți la adresa de e-mail: contact@ancestryhub.ro.
Vom fi bucuroși să vă oferim mai multe informații!
I.1. Definiția termenilor folosiți
Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
- Ancestry Hub SRL / Noi / Operatorul: Ancestry Hub SRL, înființată în baza și supusă legilor din România, având sediul în Baia Mare, Ghioceilor 3/46, județul Maramureș, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul Maramureș sub nr. J24/587/08.04.2024 și având codul fiscal 49902316, email: ancestry@ancestryhub.ro, telefon: +40745576765, în colaborare cu Proiectul Generation-Code®
- Dumneavoastră / Clientul / Utilizatorul: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile, Produsele digitale sau Serviciile prezentate de Ancestry Hub SRL.
- Website-ul / site / pagina web: pagina de internet disponibilă la adresa ancestryhub.ro împreună cu toate subpaginile și subdomeniile sale.
- Bunuri: produsele fizice (carduri, instrumente terapeutice, cărți etc.) prezentate pe Website și pe care le puteți achiziționa prin plasarea unei comenzi.
- Produse digitale: produsele electronice (ex: webinar inregistrate, fișe de lucru, cursuri online) prezentate pe Website, asupra cărora puteți achiziționa drepturi de utilizare.
- Servicii: acele servicii prestate de către Ancestry Hub SRL, prezentate pe Website, ce constau în susținerea unui eveniment live, fie în sală, fie online (webinar, prezentare, grup de lucru, consiliere, curs etc.), la care vă puteți înregistra participarea în condițiile prezentate pentru fiecare eveniment în parte.
- Contul Dumneavoastră / Clientului / Utilizatorului: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Bunurile, Produsele digitale și Serviciile prezentate de Ancestry Hub SRL.
- Contract la distanță: contractul încheiat între Dumneavoastră și Ancestry Hub SRL prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor digitale sau Serviciilor prezentate pe Website.
- Politicile GDPR: Politica de confidențialitate disponibilă aici și Politica privind modulele cookies disponibilă aici. Cele șapte principii ale GDPR sunt: legalitatea, corectitudinea și transparența; limitarea scopului; minimizarea datelor; acuratețea; limitarea stocării; integritatea și confidențialitatea (securitatea); și responsabilitatea.
I.2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forța obligatorie.
- Aplicație generală: Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Ancestry Hub SRL, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Bunurile, Produsele digitale sau Serviciile noastre.
- Acceptare și obligații: Prin utilizarea Website-ului sau plasarea unei comenzi, înțelegeți și acceptați că raportul dintre Dumneavoastră și Ancestry Hub SRL va fi supus acestor Termeni și Condiții și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. Prin utilizarea Website-ului sau plasarea și confirmarea unei comenzi, se încheie un contract între Dumneavoastră și Ancestry Hub SRL al cărui conținut este dat de acești Termeni și Condiții și dispozițiile legale aplicabile în completare.
- Neacceptare: Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați vreo comandă în legătură cu Bunurile, Produsele digitale sau Serviciile prezentate pe acesta.
- Condiții legale pentru consimțământ: Prin utilizarea Website-ului sau plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Ancestry Hub SRL nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
- Consimțământul cetățenilor români: Dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care aveți vârsta cuprinsă între 14 și 18 ani, consimțământul este valabil numai dacă este acordat cu încuviințarea reprezentanților legali. Dacă aveți vârsta sub 14 ani, consimțământul poate fi emis pentru Dumneavoastră numai de către reprezentanții legali.
- Consimțământul cetățenilor străini: Dacă nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația naționalității condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II. Contul Utilizatorului
- Achiziționare fără cont: Pentru a achiziționa Bunurile, Produsele digitale și Serviciile prezentate pe Website, puteți face acest lucru fără să creați un cont.
- Crearea unui cont: De asemenea, puteți să vă creați un Cont. Crearea Contului se realizează prin înregistrarea numelui Dumneavoastră, a adresei de email și alegerea unei parole. Parola este securizată și doar Dumneavoastră o puteți avea.
- Beneficiile Contului:
- Achiziționare: După crearea Contului, veți putea achiziționa Bunurile, Produsele digitale și Serviciile prezentate pe Website.
- Profil: Veți putea accesa pagina de profil unde vă puteți modifica datele furnizate.
- Stadiul comenzilor: Prin intermediul Contului de Utilizator, puteți accesa informațiile referitoare la stadiul comenzilor.
- Notificări: Puteți să vă modificați acordul privind primirea notificărilor referitoare la promoțiile și recomandările emise de Ancestry Hub SRL.
- Rectificare și ștergere: Puteți să accesați și să rectificați datele furnizate sau să ștergeți Contul.
Capitolul III. Bunurile, Produsele digitale și Serviciile prezentate pe Website
III.1. Bunurile
- Descriere și caracteristici: Bunurile prezentate pe Website sunt create și/sau vândute de Ancestry Hub SRL. Principalele caracteristici ale fiecărui Bun, împreună cu prețul aferent, sunt menționate în pagina de prezentare a acestuia.
- Procesare și comunicare: După plasarea unei comenzi referitoare la Bunuri, Ancestry Hub SRL o va procesa. Veți fi informat cu privire la modalitățile de plată prin intermediul poștei electronice. După preluarea comenzii, veți fi contactat pentru a stabili toate detaliile referitoare la confirmarea comenzii, plată, facturare, livrare, suport și garanția produselor.
- Contractul la distanță: Pentru Bunurile prezentate pe Website, care figurează ca „în stoc”, prin acțiunile de plasare a comenzii și efectuarea plății aferente se încheie Contractul la distanță.
- Proprietăți și distribuție: Unele bunuri sunt proprietatea Sabine Lück sau Editura Beltz – Germania. Ancestry Hub SRL și Proiectul GCRO au permisiunea oficială să distribuie și să revândă cardurile și materialele în România, fiind unicul distribuitor autorizat din țară.
III.2. Produsele digitale / webinar în direct sau înregistrat
- Acces și utilizare: În cazul achiziționării Produselor digitale, după plata acestora, veți primi pe email accesul și informațiile legate de licență și modul de folosire. Principalele caracteristici ale fiecărui Produs digital, împreună cu prețul aferent, sunt menționate în pagina de prezentare a acestuia.
- Contractul la distanță: Prin acțiunea de plasare a comenzii și efectuarea plății aferente se încheie Contractul la distanță.
III.3. Serviciile Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică
- Caracteristici și preț: Principalele caracteristici ale fiecărui Serviciu Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică, împreună cu data evenimentului și prețul aferent, sunt menționate în pagina de prezentare a acestuia.
- Înregistrare și acces: După plata Serviciilor, sunteți înregistrat ca participant la eveniment, urmând ca accesul la acesta să fie acordat la data programată susținerii sale.
- Acces unic: După prestarea Serviciului, respectiv după susținerea evenimentului la data programată, Clientul nu mai poate accesa ulterior Serviciul în cauză.
- Contractul la distanță: Pentru Serviciile Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică prezentate pe Website pentru care figurează descrierea „locuri disponibile”, prin acțiunile de plasare a comenzii și efectuarea plății aferente se încheie Contractul la distanță.
Capitolul IV. Modalități de plată, comenzi, facturare, livrare, contractul la distanță
IV.1. Modalități de plată
- Mijloace de plată: Produsele digitale și Serviciile pot fi achiziționate exclusiv prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar sau transfer bancar. Găsiți informații suplimentare în pagina dedicată efectuării plății.
- Facturare: Factura aferentă achiziției efectuate va fi livrată pe email.
IV.2. Comenzile
- Plasarea comenzii: Pentru a achiziționa Produsele digitale și Serviciile noastre este necesar să transmiteți o comandă din secțiunea aferentă. După ce alegeți produsul dorit, puteți plasa comanda.
- Rectificarea datelor: În măsura în care datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți rectifica acestea prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați confirmat plasarea comenzii.
- Confirmarea comenzii: După plasarea comenzii și plata acesteia, veți fi redirecționat către pagina cu produsele achiziționate, din Contul Dumneavoastră. Totodată, veți primi o notificare prin email cu privire la comanda efectuată.
- Plățile comenzilor pentru Bunuri: În cazul comenzilor referitoare la Bunuri, acestea vor fi plătite prin accesarea link-ului de plată după plasarea comenzii.
- Notificări și comunicări: Veți primi o notificare prin email cu privire la comanda efectuată. După preluarea comenzii de către Ancestry Hub SRL, veți primi o nouă notificare cu privire la actualizarea comenzii, iar toate celelalte aspecte referitoare la această comandă vor fi comunicate prin emailul din comanda.
- Procesarea comenzii: În timp ce comanda Dumneavoastră este procesată, veți primi notificări sau comunicări din partea Ancestry Hub SRL cu detalii legate de plată, livrare, finalizare sau anulare.
IV.3. Livrarea
- Livrare prin curier: Livrarea comenzilor Bunuri se face prin firmele de curierat rapid disponibile în zona noastră. La caracteristicile produselor Bunurilor afișate pe website aveți informații despre masa bunurilor comandate, pentru a înțelege masa coletelor pe care le primiți.
- Timp de livrare: Comenzile se predau curierului în funcție de momentul în care ajunge agentul în zona noastră. Ridicarea poate dura până la 3 zile lucrătoare. În 99,8% din cazuri, pachetele se ridică în următoarea zi lucrătoare de la emiterea AWB-ului.
- Lipsa stocului: În cazul în care nu există stoc disponibil pentru livrare, intervalul de la primirea comenzii se va prelungi. Dacă este cazul, veți fi informat în acest sens prin notificare (email).
- Costul livrării: Livrarea prin curier rapid, oriunde în România, este inclusă pentru orice comandă pe site.
- Ambalare: Coletele livrate de Ancestry Hub SRL sunt ambalate în carton, cutii sau hârtie. Unele colete pot fi ambalate în folie de plastic. Susținem reutilizarea și reciclarea resurselor.
IV.4. Contractul la distanță
- Încheierea contractului: Prin acțiunea de plasare a comenzii și efectuarea plății aferente se încheie Contractul la distanță.
Capitolul V. Proprietatea intelectuală
V.1. Dispoziții generale
- Protecția conținutului: Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin drepturile de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului în alte condiții decât cele permise de lege și de Ancestry Hub SRL.
V.2. Produsele digitale
- Drepturi de utilizare: În cazul Produselor digitale, drepturile de utilizare ce vă sunt acordate sunt specificate în cadrul licenței aferente fiecărui Produs digital. Vă rugăm să consultați informațiile legate de utilizarea aferentă pentru toate aspectele referitoare la condițiile de utilizare a Produselor digitale.
V.3. Serviciile Webinar / Workshop online
- Protecția proprietății intelectuale: Serviciile Webinar sunt protejate prin drepturile de proprietate intelectuală aferente. Dumneavoastră aveți doar dreptul de a accesa aceste Servicii, în vederea vizualizării, fără a avea sub nici o forma dreptul să înregistrați, copiați, descărcați, transmiteți, distribuiți, reproduceți, cesionați sau să efectuați orice alte operațiuni asemănătoare cu privire la aceste Servicii.
- Vizualizare repetată: În cazul Serviciilor Webinar înregistrate, prin achiziționarea lor, aveți dreptul să parcurgeți/vizualizați conținutul digital de câte ori se dorește.
V.4. Serviciile Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică
- Protecția proprietății intelectuale: Serviciile Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică sunt protejate prin drepturile de proprietate intelectuală aferente. Dumneavoastră aveți doar dreptul de a lua parte la aceste Servicii, în vederea participării, fără a avea posibilitatea să înregistrați, copiați, descărcați, transmiteți, distribuiți, reproduceți, cesionați sau să efectuați orice alte operațiuni asemănătoare cu privire la aceste Servicii.
- Acces unic: În cazul Serviciilor Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică, prin achiziționarea lor, aveți dreptul să parcurgeți/vizualizați conținutul acestora o singură dată, la data și locul programat.
Capitolul VI. Dreptul de retragere din contract
VI.1. Dispoziții generale
- Drept de retragere: În conformitate cu dispozițiile legale, beneficiați de un drept de retragere din Contractul la distanță încheiat, fără a fi necesar să vă justificați în vreun fel decizia.
- Perioada de retragere: Dreptul de retragere poate fi exercitat într-o perioadă de 14 zile de la momentul încheierii Contractului sau de la momentul livrării produselor fizice sau electronice, după caz.
- Exercitarea dreptului de retragere:
- Comunicarea intenției: Pentru exercitarea dreptului de retragere este necesar să ne scrieți un email în care să exprimați această intenție, exclusiv prin poștă electronică, la adresa ancestry@ancestryhub.ro. Vă rugăm să includeți și contul din care a fost făcută plata, pentru a vă putea returna banii.
- Returnarea produselor: Veți trimite produsele înapoi către Ancestry Hub SRL, prin curier rapid, în starea în care le-ați primit, înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Costurile de retur: Veți plăti costul de retur al produselor prin curier rapid.
- Rambursarea sumelor: Vă vom returna banii în termen de 15 zile de la primirea înapoi a produselor.
- Încetarea obligațiilor: După comunicarea opțiunii Dumneavoastră de exercitare a dreptului de retragere, contractul nu va mai fi executat, obligațiile prevăzute în acesta fiind stinse.
- Rambursarea prețului: În cazul în care ați achitat prețul Produselor digitale sau Serviciilor contractate, declarați și acceptați expres ca acest preț încasat să vă fie rambursat prin transfer bancar, în contul indicat de dumneavoastră.
- Termenul de rambursare: Sumele în cauză vă vor fi rambursate în termen de maximum 14 zile de la comunicarea retragerii.
VI.2. Dreptul de retragere în cazul Serviciilor Webinar Online în direct / Serviciilor Curs / Workshop / Atelier cu prezență fizică
- Perioada de retragere: În cazul Serviciilor contractate, perioada de 14 zile în care puteți să vă exercitați dreptul de retragere începe de la momentul încheierii contractului.
- Prestarea Serviciilor Webinar în perioada de retragere: În cazul în care Serviciile Webinar sunt contractate în mai puțin de 14 zile înainte de data prestării/furnizării programate, prin contractarea acestora și acceptarea acestor Termeni și Condiții, înțelegeți și ne solicitați, în mod expres, ca prestarea/furnizarea Serviciilor Webinar să aibă loc în perioada de 14 zile aferentă exercitării dreptului de retragere.
- Solicitare expresă: Pentru eliminarea oricăror neclarități, acceptarea acestor Termeni și Condiții prin care contractați Serviciile Webinar cu mai puțin de 14 zile de la data prestării/furnizării programate reprezintă și solicitarea Dumneavoastră expresă ca prestarea/furnizarea acestora să înceapă în timpul perioadei de retragere de 14 zile.
- Costurile retragerii: Înțelegeți și acceptați că exercitarea dreptului de retragere din contract, cu mai puțin de 5 zile înainte de prestarea/furnizarea Serviciilor Webinar, va presupune suportarea costurilor în totalitate de către Dumneavoastră.
- Retragerea după prestare: De asemenea, după prestarea/furnizarea completă a Serviciilor Webinar de către Ancestry Hub SRL, înțelegeți și acceptați că nu veți mai beneficia de dreptul de retragere din contract, chiar dacă nu a expirat termenul de 14 zile de la momentul contractării.
- Transferabilitatea taxei de participare: Taxa de participare este transferabilă – dacă persoana pentru care s-a făcut plata nu poate participa la eveniment, poate trimite o altă persoană în locul său, valabil doar pentru evenimentul pentru care s-a plătit și doar pentru evenimentul respectiv, anunțat înainte cu cel puțin 3 zile de eveniment.
- Returnabilitatea taxei de participare: Taxa de participare este returnabilă doar în cazul în care renunțarea la participare se anunță (telefon sau email) înainte cu cel puțin 30 de zile de data desfășurării (pentru evenimentele în sală) respectiv 15 zile (pentru cele cu prezenta online). După această dată, taxa nu se returnează chiar dacă nu participați.
- Neprezentarea la eveniment: Dacă participantul care a plătit nu se prezintă la eveniment, taxa nu este returnabilă și nici transferabilă la alte evenimente.
VI.3. Dreptul de retragere în cazul Produselor digitale
- Retragerea după acces: După începerea furnizării/punerea la dispoziție a Produselor digitale contractate, sub forma acordării accesului asupra acestora, nu veți mai beneficia de dreptul de retragere.
Capitolul VII. Declinarea de răspundere
VII.1. Dispoziții generale
- Utilizarea Website-ului și a produselor: Ancestry Hub SRL nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Digitale și Serviciile noastre. Ancestry Hub SRL nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor digitale și a Serviciilor sale.
- Nefuncționalitatea Website-ului: Ancestry Hub SRL nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Ancestry Hub SRL nu poate fi făcută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp sau Produsele digitale ori Serviciile Ancestry Hub SRL.
- Respectarea legilor: Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul, Produsele digitale și Serviciile noastre și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. Ancestry Hub SRL nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și de a acționa în consecință vă aparține.
Capitolul VIII. Alte prevederi
VIII.1. Procedura de soluționare a reclamațiilor
- Transmiterea reclamațiilor: Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele digitale sau Serviciile noastre vor fi transmise exclusiv prin mijloace electronice, la adresa de email prevăzută pentru contact.
- Termenul de răspuns: După primirea reclamației, Ancestry Hub SRL urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Ancestry Hub SRL vă va informa în acest sens.
- Comunicarea răspunsului: Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de email de pe care a fost transmisă reclamația.
Capitolul IX. Prevederi finale
- Legea aplicabilă: Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea actuală din România, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
- Locul încheierii contractului: Locul încheierii prezentului contract este considerat a fi Baia Mare.
- Modificarea Termenilor și Condițiilor: Ancestry Hub SRL își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul, Produsele digitale, Bunurile și Serviciile noastre.
- Clauze inaplicabile: În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se poate aplica din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
- Soluționarea litigiilor: Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Ancestry Hub SRL să fie soluționate de instanțele de judecată din România, respectiv de instanțele de judecată competente din București.
- Prioritatea versiunii lingvistice: În cazul unor conflicte de interpretare între diferitele versiuni lingvistice ale acestui document, va avea prioritate versiunea în limba română.
- Soluționarea alternativă a litigiilor: Puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații sunt disponibile la https://sesizari1.anpc.ro/ și https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
- Comunicările valabile: Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, prin mijloace electronice, la adresa: ancestry@ancestryhub.ro
- Contact telefonic: Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numărul de telefon: +40745576765.
- Informații suplimentare: Pentru orice alte informații, vă invităm să ne contactați la ancestry@ancestryhub.ro, +40745576765.